T-mobile bagger en toch doen

 

Geregeld heb ik weer de balen van de slechte kwaliteit van T-mobile. Toch kom ik elke keer weer bij hen uit. Doe ik nou zo dom of is het slim?

T-mobile is eigenlijk al jaren mijn mobiele provider, tegen wil en dank. Want de mobiele aansluiting is ronduit bagger. Vaak heb ik geen internet en soms zelfs geen telefonisch bereik.

Orange

Oorspronkelijk zat ik bij Orange. Iedereen vond het niks, maar ik wilde niets anders. Ik had geen klachten over het bereik en je kon je bundel eindeloos opsparen. Ik had zelfs een keer ca. 200 euro openstaan als bundel. In tijd van crisis heb ik die dankbaar gebruikt.

Kiezen of delen

Helaas verdween Orange en werd t-mobile. Het sparen van de bundel verviel en de kwaliteit was een stuk minder. Toen kwam Tele2 met spotgoedkope abonnementen. Tja dan is het kiezen of delen. Wat is belangrijker:

  • bereik(baarheid)
  • kosten
  • telefoon

Die keuze is voor mij snel gemaakt. Als echte techneut wil ik een leuke telefoon voor de laagste prijs. Dat ik af en toe geen bereik of internet heb, neem ik dan wel op de koop toe.

Op deze manier heb ik wel steeds de nieuwste telefoon van Samsung uiteraard, al is dat de laatste keer wel tegengevallen.

Geplaatst op 20 januari 2016, in DivaeLife. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

