Teveel in te weinig tijd

Waarom vind ik toch zoveel dingen leuk? Waarom triggeren zoveel dingen mij toch!? Had een dag maar 50 uur!

Ik kom altijd tijd te kort…. Weet van gekkigheid niet wat ik eerst op moet pakken en hoe ik alles kan doen wat ik zou willen.

Neem nou deze week. Gisteravond naar de vrijwilligersbijeenkomst van GeenPeil geweest. Hun plannen komen zo goed overeen met een idee wat ik 10 jaar geleden had: InterCratie. Dus ik wil graag meehelpen met hun initiatief en ook mijn eigen site nieuw leven inblazen.

Terwijl ik daarvoor mijn Twitter opdiep, wordt ik geconfronteerd met een ander onderwerp wat mij na aan het hart ligt. Ook op facebook zie ik berichten die mij triggeren over ditzelfde onderwerp.

Vanavond waren we eerst gezellig op bezoek. Iets wat ik veel te weinig doe, door tijd gebrek en door mijn sociale drempel. Het was mijn plan om nog even te gaan schrijven en twitteren voor InterCratie.

Eerst even snel reageren op dat andere onderwerp. Oei, nog een bericht wat echt mijn aandacht roept. 2 uur later ben ik blij dat wat heb kunnen steunen in persoonlijk leed, maar baal ik dat ik niets voor InterCratie heb gedaan. Terwijl ik eigenlijk ook nog aan de technische kant van de website wilde werken.

Want bezig zijn met programmeren levert mij energie! Bezig met die andere dingen geeft me voldoening maar kost me energie.

Aaaarrrrccchhhh TIJD!!! Ik wil meer tijd!! Of meer tegelijk kunnen doen. Want behalve dit moet ik ook nog gewoon naar mijn werk. En het huishouden gaat ook niet vanzelf. En alle privé dingen vragen ook aandacht. En geld om het uit handen te geven heb ik ook al niet.

Eigenlijk had ik na het bezoek beter de computer uit kunnen laten, beetje tv kijken en proberen te slapen.

Onderwijl vergeet ik het meest belangrijke: kijken hoe laat ik morgenvroeg op station moet zijn om de trein te halen en eerst mijn ov-kaart te activeren voor de NS.

Afijn… zomaar even een kijkje in het leven van een Divaeloper….

Geplaatst op 12 januari 2017, in DivaeLife en getagd als , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

